Confused

Ja, då sitter jag här.. Dagen innan jag ska åka tillbaka till Sverige igen. & jag har sån fruktansvärd ångest!! Jag har varit gråtfärdig flera gånger, varje gång jag fattat att jag ska lämna detta livet.
ALDRIG NÖJD? Nej, man kan ju fråga sig. När jag bokade resan hem, ville jag ingenting annat än hem hem hem. Men nu, vet jag inte vad jag vill. Jag vill vara kvar, jag vill hem. Det enda jag saknar är ju min familj och mina vänner, såklart. Hade dom varit i närheten, hade jag aldrig satt min fot i Sverige igen ungefär.

Många som åker iväg på sådana här saker, har oftast någon med sig. Hade jag haft det, då hade jag stannat såååå mycket längre! Denna veckan har min underbara vän Emma varit här, och det har typ varit en av dom bästa veckorna i mitt liv tror jag! Så jävla roligt sjuk skadad vecka alltså, jag har haft sååå kul! 

& många åker ensamma. Men möter någon ganska snabbt som dom börjar hänga med. På mitt första jobb lärde jag känna jättemånga, men ingen jag skulle tänkas umgås med på fritiden. Pratar ju med alla åsådär när vi är ute, men aa.. + att jag bara jobbade där i 2 veckor, vilket gör att man inte hinner knyta några relationer.

På mitt andra jobb har jag även där träffat jättemycket människor. Fanny, Eleonora & Maria till exempel. Som jag tycker såå mycket om, och som jag tyvärr inte lärde känna tidigare. För nu när jag äntligen hittat människor jag verkligen tycker om och har jättekul med kommer denna jävla hemresan. Man kanske skulle gett det mer tid, men grejjen var ju nu att det inte fungerade med jobbet. Jag hade ju bestämt mig för att stanna i 3 månader, även när det var jobbigt. Men när det inte funkar ekonomiskt, så finns det inte så mycket att göra åt saken. Så i morgon ska jag alltså hem igen, och nu är det feting ångesten jag ligger inne med. 

Men ingenting hindrar mig från att åka tillbaka eller åka någon annanstans, så vi får se hur det blir! Det här är i alla fall en upplevelse jag lärt mig sjukt mycket utav och är så otroligt stolt över att jag gjort detta. Grymt nyttigt och ja, allt är bara positivit, även när det varit jobbigt. För man måste lära sig.
MEN UNDERBAR TID& de som funderar på att åka iväg, gör det!!!!! Det är så VÄRT!

Nu ska jag gå och ta en pizza med Emma, Eleonora & Fanny. Avskedsmiddag, fyfan vad jag kommer sakna dehär livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0