Sista skoldagen - Nånsin!

I morgon gör jag min absolut sista skoldag. Och vet ni vad den innebär? Fika hos vår lärare på Haga och sedan till skolan för ett klassråd där vi ska diskutera hur studentveckan ska se ut! & imorn äre oxå exakt en vecka kvar till balen. De är helt sjukt hur snabbt den sista tiden har gått nu. Om två veckor vid den här tiden har jag liksom tagit studenten och börjat jobba!
Idag har jag hjälpt Linda att flytta. Äntligen har hon fått sitt egna. & de var en väldigt fin lägenhet. Glad för hennes skull att de börjar ordna upp sig nu. Är så sugen på en egen lägenhet själv nu, men lär dröja tills jag skaffar en. Först ska jag resa runt och pyssla med massa olika saker innan jag stadgar mig nånstans igen! Om allt går som jag vill :-)

I helgen var jag i Småland. Dock åkte jag själv. Så de blev inget festande. Men jag & Emma har planerat att åka så fort de passar våra jobbtider efter studenten. Då blir de allt utgång! Älskar att vara på nya ställen och då även utgång på nya ställen & Jönköping är en så grymt fin stad. Så där blire förmodligen krogen och en shoppingrunda! Sen kommer vi nog även hänga i Aneby, Tranås och kanske Eksjö beroende på va vi hinner med. Vill uppleva så mycket som möjligt :)
Som sagt, hjälpt till med Lindas flytt idag så är helt slut. Inte blivit mycket sömn på senaste tiden så ska försöka ladda batterierna nu under den lediga tiden innan studentveckan drar igång. Gud va mycket som är på gång nu! KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0