Home!

Varit hemma i 4 dagar redan, sorgligt!! Haft det såååååååå sjukt kul, går inte ens beskriva. Vill bara tillbaka, allting känns bara som en dröm nu. Sitter och ska lägga in rhodos bilderna på facebook nu, så sitter o kollar igenom dom och bara vill spola tillbaka tiden! Vi solade, badade åt fin mat och var på bargatan! Bargatan är det absolut roligaste jag gjort i hela mitt liv ärligt talat, helt sjukt kul! Överhuvudtaget var resan hur underbar som helst och man träffade så mycket nya människor. Önskar verkligen man kunde åka oftare.
I morgon inleder jag min sista vecka på praktiken, sen äre 3 skoldagar och sen påbörjas studentveckan!
Till helgen ska jag till småland också då min lillebror Mike ska döpas. Tar me mig min rhodos vän sofia också så vi ska förmodligen festa lite i jönköping, eller nån annan rolig stad. de ska bli skoj.. missar dock middag på kvarnen på morsdag, mindre kul.
Har även fått mitt schema för nyängen till sommaren också så idag har jag suttit och pusslat ihop mina två scheman. blir en tuff sommar med två jobb samtidigt, men de LÖNAR sig :-D hehehe..
HMMMM, imorn efter praktiken ska jag även uträtta massa ärenden. Bland annat ska jag pröva och hämta min balklänning som blivit färdigsydd och så ska jag även kolla efter student-skor. Det närmar sig verkligen nu! 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0