About GC

Jo, det är ju nämligen såhär att året börjar närma sig sitt slut och jag tänkte sammanfatta 2011. Men innan jag börjar det inlägget tänkte jag komma med tankar nu i efterhand om gran canaria.
JAG SAKNAR DE!!!!!! Ja saknar alla fina människor, jag saknar värmen, jag saknar lägenheten, jag saknar utsikten över staden och främst över de tre poolerna från min balkong. Men mest av allt saknar jag ju såklart värmen och de härliga livet. De enkla lättlevda livet. Åh, jag skulle stannat en månad till! Men de är bara sånt som man kan ta lärdom utav. Och ingenting säger som sagt att jag inte kan åka tillbaka eller åka någon annanstans. 

Så fort jag kom hem var allting som vilken vardag som helst. De var som om jag aldrig ens varit borta.
Kort&gott, jag saknar paradiset Gran Canaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0