B som i = blääääääääääläläläläläläälä

YES!!!! 133 frågor till, wihoooooo!

Kärlek:
Är du singel?
- Nej :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- Ja, nu när jag träffade Jim! Fast hade iofs sett honom nått år tidigare..?
Har du varit kär i någon?
- OM jag har säger ja!!!
Är du kär just nu?
- OM jag är säger ja!!!

Om dig:
Fullständigt namn?
 - Isabel Denise Palokangas.
När fyller du år?
 - 24 augusti.
Vad har du på dig just nu?
- Tofflor, trosor, byxor & t-shirt. Ah, det är liksom mys? Pöh.
Vilken årstid är bäst?
 - Ja, vilken tror du? Inte sommar iaf..
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig?
 -  Att jag får sova ut och att jag får göra mig i ordning i lugn & ro.
Vad tycker du mest om hos dig själv?
- Ööööööhm? Att jag är snäll?
Vad är du bra på?
- Hm, varför är det så jävla svåra frågor? Jag är bra på......... att få ångest när jag gjort nått dumt.
Vem älskar du mest på denna jorden?
 - Familjen, mina vänner & Jim.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon?
- TILLSAMMANS MED NÅGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sov du tillsammans med någon eller ensam i natt?
 - Tillsammans med någon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tio frågor om dina vänner:
Vem vet allt om dig?
- Ingen, hehehe.. Skum jag är va? Hehe..
Vem är den roligaste av dina vänner?
 -  ÅÅÅÅH, alla!
Vem är snyggast av dina vänner?
 -  Alla :)
Vem är mest partyprisse?
- Ingen, det är liksom sååååå out!
Vem är den du helst har filmkväll med?
- Den som har mest pengar.
Vem av dina vänner är mest "evil"?
- Öh, alla..?
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig?
- Ingen, jag kan liksom träffa den jag tycker om själv. Som inte alla törs, HAHAHAHAHA!

Om din familj:
Hur länge sen var det du träffa din morsa?
- I förregår tror jag.
Hur länge sen var det du träffa din farsa?
- Någon timme sen bara :)
Älskar du din mamma?
- Ja självklart.
Älskar du din pappa?
- Ja självklart.
Vem står dig närmast?
 - Alla, på sitt sätt :) FORTFARANDE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar?
- Ja.
Vem är farligast i din familj?
- Eh, farmor..
Vem ser roligast ut i din familj?
- Ingen.
Vem är coolast?
- Pappa (H)
Har ni något husdjur?
- Mamma har två katter.
Vem har du mest gemensamt med?
- That would be daddy I guess.
Vem står för underhållningen?
- Pappa.
Vem sover du oftast med?
- Öh, med Jim varje natt.
Roligaste kvällen med familjemedlem?
- Dom roliga.

Tio frågor om idag:
Vad har du gjort? Kört i diket, varit i Värmskog fått besök av pappa & co.
Har du varit glad idag?
- Ja.
Har du varit ledsen idag?
- Nej.
Har du gjort något bra idag?
- Dammsugigt iaf.
Vad ska du göra nu?
- En promenad kanske..?
Har du gjort något dåligt idag?
- Nej, d tror jag väl inte.
Vad har du ätit idag?
- Rostat bröd, fläskfilé och potatis.
Är du trött nu?
- A, lite..
Vad händer imon?
- "Tio frågor om idag" 
FAAAN! Tvätta. & promenera med Mikaela är allt jag har planerat.

Skolan:
Går du i skolan?
- Oh no, don't remind mee!!!!!!!!!!! Ja, det gör jag.
Har du varit i skolan idag?
- Nej.

Telefon/mobil:
Vem ringde dig senast?
- Mikkis.
Vem ringde du senast?
- Emma.
Vem sms:a till dig senast?
- Mikkis.
Vem sms:a du till senast?
- Jacob.

Övrigt:
Hur mår du just nu?
- Bra.
Har du mer än 2 bh:ar/toppar?
- Eh, nej!!!?
Har du piercat dig?
- Jadu.
Är du hungrig nu?
- Liiite.
Vad är klockan nu just nu?
- 20:29
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu?
- Only this.

Har du sminkat dig idag?
- Nej, snare tvättat bort det.

Musik:
Lyssnar du på musik just nu?
- Nej, tyvärr. Jim skulle se nått på tv:n :'''(
Gillar du punk?
- Nja. Some.

Kläder:
Har du fler än 4 linnen?
- Eh, a?
Har du fler än 3 jeans?
- Äh, vilka fjant frågor!!!!!!! JA SÅKLART.
Har du fler än 5 tröjor?
- Id
Har du en vit bh/topp?
- io
Har du en svart bh/topp?
- t.

Smink och hår:
Använder du mascara?
- Ja.
Använder du Wax?
- Eh, nej.
Använder du ögonskugga?
- Sällan.
Använder du kajal?
- Sometimes.
Använder du hårspray?
- Sällan.
Använder du glansspray?
- Ja.
Andänder du mousse?
- Inte du längre..
du deodorant?
- Freeeshhhhhhh.. Ja.
Använder du parfym?
- Åh ja (L)
Använder du läppglans/läppstift?
- Vaselin?
Använder du brunkräm/foundation?
- Sällan.
Uppsatt hår eller hängande?
- Uppsatt!
Plattar/lockar du håret varje dag?
- A, typ.
Filar du tånaglarna efter varje gång du duschat?
- Filar aldrig naglarna :s Äckligaste som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0