(8)

HALLÅJ.
Got nothing to do så tänkte skriva några rader om mina händelserika dagar! naaat.
Jo, det är ju så att i tre dagar har jag legat i soffan, så mycket har jag haft för mig, hehe. Nej, det är inge roligt. Blir så fruktansvärt rastlös.
På nyår var vi i Värmskog med Jim och hans relatives. Det var mycket trevligt. Sen sov vi där och för första gången på yeeears sov jag till 12 (!!!!) & dygnet var upside down. BAD. Strävar nu efter att ställa rätt dygnet då det inte ens är en vecka kvar tills skolan börjar, cryyyyes my eyyes out säger jag, USCH. Fast får tänka på att jag vara går två skoldagar innan jag tar helg och på måndag går jag upp like 04:30 för att åka till Branäs. Ohno, gaiijjs no applause, jag längtar ej. Inte ens liiite, bara vara borta med min mongolid klass i 5 dagar !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Okey, nu tappade jag ju den röda trååden liiiiiiite. Var ju mina intressanta dagar jag skulle tala om.
Så dagen efter nyår skulle vi ju hem från Värmskog, Jims transit+däcken+vinterlag= inte bra. Så backade rakt ned i diket och fick gåååå hem i vintervädret, i nylonstrumpor, goeeet säger ja. Inte.

Kom i alla fall hem senare på kvällen (?) och då började det... Då la jag mig soffan och har då spenderat mina dagar där. Tog en promenad me Mikkis till Bosse&Erika igår och guess what? Lånade filmer ofc.
& idag tänkte jag styra upp detta och gick upp i hyfsad tid, som jag även gjorde igår (alltså klockan 8 och tvättade men råkade somna om i två timmar till, ooops..) och direkt gick for a walk. Ned till happystation och lämnade film (hehe is this a joke? - nej, vi hyrde även film) o hoppade direkt in i duschen för att styra upp dagen, men oh no. Hamnade i soffan fram tills nu. Drog på lite musik för att vakna till lite och tänkte göra mig i ordning och hitta på nått. Ridning stod på schemat tyckte ela, we will see. Just nu går vad som helst. Nearly.

AOp, ska väl röra mig, .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0