Sick&tired

Trött på bloggandet. Varför var det ingen som svarade på veckans fråga för typ 50 månader sen så kanske ni hade fått en halvmiljon kronor som jag sparade åt vinnaren men icke! Det var för mke begärt..

So what has been going on? Rätt mycket faktiskt, eller en hel del, eller mycket bara. Here's the catch. Det är så mycket att jag inte ens vet vad jag ska skriva. Det har gått bra i skolan nu, äntligen börjar jag se ett ljus, bara för att det är jul dock, men när jag ser allting som är inplanerat osv på vårterminen känns det som om 2:an kommer gå fort. i 3:an ser man inte bara ett ljus som kommer utav allt julpynt utan vägen ur skolan! GÖTT!!! ** LÄNGTAR **

So.. På hemmafronten and so on, händer det lagomt mycket. MEN, jag står fortfarande fast vid att jag älskar min pojkvän x 10000 & he's the best! Saknar honom till och med lite.. Knappt sett han på hela dan, i morse i typ 5 min.. Kom hem nu Jim :)

Förutom själva arbetet i skolan suger hela Hammarö utbildningscenter, dom har tydligen ingen nolltolerans av mord på skolan och 1000 tolerans av att vara ignoranta. Jävla jävlar! HATE U ALL! ink. min klass. Den e totaly worthless. Ja, det är sant. & like i care if any body cares. hehehehehe.

I morgon ska jag vara ledig för jag är inte ett dugg intresserad av afrikaner. & jag har ingenting med afrikaprojektet att göra så fattar inte vad idiotskolan håller på med.. Som vanligt ska dom va så omständiga med allt. Bläk.

Förövrigt är jag som vanligt i skallen, ont, blicken flimmrar runt så ser ut som allting omkring mig flyger omkring. VAD LA JAG I FISKBULLARNA EGENLTIGEN?! VA?! VAD LA JAG I MIN MAT?!!!!

YEAH, vi säger så. Hej.

Kommentarer
Postat av: sandra eriksson

mord på skolan? vad sjutton babblar du om? :D

2009-11-11 @ 20:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0