Satan

& min rubrik uttalas inte som svenska satan utan som engelska. Alltså typ; säjtän. Så, jag har den. För känns som Mikkis är det nu för nu har jag fått en läsare (!!!!!!!!!!!!!!) så nu måste jag skärpa till mig!
Ja, vad har hänt. Hyfsat mycket ändå, men vet ändå inte vad jag ska skriva.
Öhm, tog mig mod till, elr ah, det gjorde jag väl inte heller för jag var en hare när jag ringde Frida. Men jag älskar mig själv för det, för det va såååååååååååååå skönt & är än och i morron bjöd hon mig på en promenix. MIHIHI :)
Sen, va har hänt? Jag var inte i skolan idag, för jag var hos läkaren, och i morn ska jag dit kl 8 så dom ska få göra mig till en sprutnarkoman och skulle ju vara fastande i 12 timmar, men jag är så fet så jag åt en toast så det blidde bara 11.. MUHAHAHAH!
Förut kom Mikkis, älskar när hon gör det och älskar henne. MÖE. Ah, vill få ihop detta snabbt så jag kan mysa med min underbara, underbara, underbara älskliing som är helt otrolig och like the best boyfriend in the world som är så gooo emot mig och behandlar mig som göran persson. typ.. iaf. Älskar dig baby :)<3
AAAAAAAAAH, men i morn då så har jag ju liiite sovmorgon. Till 7 iaf, men kommer ändå inte till skolan förens vid halv 11, blääää säger ja. Historiaprov inom snar framtid, stooort prov & M påminde mig om matte b prov, hej ig, varför gör jag ens denna kursen?
Ah, så i morgon börjar jag alltså igen efter lovet
Welcome to hell...

Kommentarer
Postat av: Leifi

Bella, i lööööööööööve youuuuuuuuuuuuuuuuuu. Gissa vem det är ;-) mouhaha

2009-11-03 @ 12:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0