Paranormal activity

Nejmen god eftermiddag. Just smällt i mig potatis&fiskpinnar. Stod utanför ICA kl innan öppningsdax och försökte förtvivlat komma på vad som skulle på menyn idag, it worked out. Ja, var alltså uppe tidigt idag, innan klockan hann slå tolv hade jag hunnit med följande:
Gått till ICA& handlat 2 (!) ggr, dammsugigt, skurat, dammat, torkat, diskat, övningskört, solat och jag har även nu hunnit med duschen och gjort/ätit maten.

Igår kom Ricky (en av dom bästa vovvarna i världen) hela vägen från Värmskog till oss. Vi tog en långpromenad efter maten på hela en timme, (kändes som typ 3?) men hann säkert gå mer än mil, seriously. Vårt tempo var inte att leka med må jag säga!
Senare på dagen skulle jag pråmt ned till ICA klingan för att det är bara där mina älskade franska örter chips fanns, men såklart inte en dag som denna.

Senare skulle vi egentligen på bio, men det krångla en del så vi gick till Jacob så han fick bränna ut just paranormal activity till oss. Mikkis berättade att hennes inte fungerade och till min stora besvikelse stod vår DVD bara och tuggade i 10000 år, och ingenting hände. Men min älskling styrde upp det på datorn så där fick vi kika på den. Den var helt klart godkänd ända tills slutet på filmen, haha.. Jag&Jim bara skrattade åt töntgrejorna som hände.
Det går rykten på att den skulle vara verklighetsbaserad men det kan jag garanterat till 100% säga att det vet jag att den inte är, efter att ha sett slutet på filmen. + att deras på PA's sida står det ingenting om att den skulle vara based on a true story och på massa recentioner står det om "dom duktiga skådespelarna" and so on and so on..
Så nu vet ni det iaf! Värd att kolla på dock :-)

I torsdags var jag ute och red i mörkret igen, det är inget som rekomenderas.. Scary!!!!!!!

Nej, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Stan senare i hope, muha.. Hörs nån annan dag, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0