LiGhT tImEs

FRIDAY,  the 13th..
Bättre dag än de flesta andra. Sovmorgon, ingen buss halv åtta. Utan bil vid halv nio :) Första lektionen gick snabbt och precis kom min älskling med min överraskning, en jättejättejättefin och förvånansvärt stor guldring med vitguld i åxå, så himla go pojkvän, älskar överraskningar men mest utav allt min JImma:)

Sen hade vi gympa, o jag o P var med cornelia&madde vilket var asroligt, så slapp vi alla andra idioter i klassen vilket resulterade i att vi gav allllt. roligt var det & gissa vem som led av svettattack? aa rätt gissat..

Efter gympan kom pappa o hämtade mig så åkte vi och käkade i skoghall, de va gott och sen följde jag med pappa to help him out med ett jobb han gjorde där. Har sagt att "detta är sista gången ja flyttstädar i hela mitt liv" like 200 ggr. Men, idag var det oväntat lätt och gick snabbt. Maybe för att pappa hade en anställd där som varit där under dagen som var kvar tills det var klart.
Sen när vi åkte där ifrån vid 15:30 så berättade pappa att han som var med oss o jobbade skulle åka till Ekshärad och börja på ett nytt hus där som han skulle bli klar med i natt nångång och sen åka 10 mil för att åka hem. PALLA!
Efter jag gjort nästan ett helt hus alldeles själv är jag liksom totaly dead och nu var han själv i det första huset fram till typ 1 och gjorde nästan allt själv där och sen åka o börja om på nytt. De e sjukt.. Lider med honom, verkligen..

Min älskling har ej kommit hem än, not so unusual nowadays, vilket är på både&gott och ont. Inte alls roligt att sitta själv till sena kvällen, men jag är otroligt stolt över honom, och nu går det bra och det har han fixat helt själv. Från ruta ett, är sååå stolt över dig baby :)

Men i alla fall, om en stund kommer han hem, med pizza :S ja, jag ska äta det två gånger på en dag mEN SÅ BBLIR DET NU!!!!!!!!!!!!!!!!!

+ att nu ska jag plugga så skiter i dig nu.


Kommentarer
Postat av: jim

goo du är baby=)=)=) lavvvvvo<3

2009-11-13 @ 20:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0