Läggdax

Ja, efter detta inlägg äre läggdags och det ska bli sååå skönt. Idag klarade jag matte B provet, unexpected? JA. Så himla gott. Innan jag åkte hem fick jag reda på att jag fått VG+ MVG- på mitt pedagogiskt ledarskaps- prov.
Var en stund hos Mikkis (L) innan jag gick och började med nått historiskt. Allt hemlagat, köttbullar, mos&sås. För en gångsskull blev min mat lyckad! Tog mig bara 2 timmar + 1 timme för disken. Bjöd mamma på lite mat också så hjälpte hon oss att fixa vår kökslampa som la av för ett tag sen, skönt att den är fixat sen hjälpte hon oss även med massa annat plock här i lägenheten. Idag var det som sagt "adventspynt" för i morgon åker vi till lidköping så fanns då alldeles för lite tid för det under helgen. Det är jättefint och mysigt nu och jag gillart. Nej nu ska jag sussa.
Nattnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0