For once..

.. så tänkte jag skriva ett inlägg när jag inte är på dåligt humör. Jag ska förklara..
När jag är ilsken då känns det så skönt när jag bara låter det rinna ur mina fingrar, och när det bara varit normalt elr nått roligt har jag ingen lust att skriva blogg. Haha, hatbloggen.se ist kanske? ilskebloggen.se?
Nej, det är bara jag. IsabelPalokangas - no matter what.

Idag har i alla fall jag, Jim & mamma varit i stan. Över 3000 på julsaker, det känns gött. 3&3 på hyran senast fredag också, hej typ 7000 på en vecka.. GÖTT (Y) Men så ere, tack mamma som ändå köpte lite grejor åt oss :) Min mamma är den bästa mamman i hela världen, och inte nu för att jag fick saker för hon snodde dom upp på rullbandet för vi vägrade.. Men!!!!!!!!!!! För hon är bäst.

Så nu bara längtar jag tills helgen och få fixa i ordning allting med alla ljusstakar, adventstaken, ljusslingor, julblommor o massa fiiiint :)))) MEN, det finns en hake. Det är dop i lidköping på lördag.. & jag har ingen aning om när vi åker eller när vi kommer hem. Löser sig nog.
Så, ha det bra för en gångsskull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0