AAAAAAAAJ

Igår tog jag vaccintet mot svininfluensan, som jag inte ville, men gjorde det ändå. Efteråt blev alla i klassen halvdöa och även jag. Efter skolan åkte jag till tandläkaren och dom satte på äcklig tandställning, sen direkt jag kom hem åkte jag iväg till badhuset med mina syskon. Jag kom hem vid halv åtta igår, somnade nio. Hade så ont, överallt. Armen, huvudet och framför allt i käften. Vaknade klockan två på natten och tryckte i mig några alvedon, vaknade halv fem och tryckte i mig några ytterligare. Låg och gråt hela kvällen igår, och hela natten och hela morgonen. Jim åkte ifrån mig i morse vilket gjorde allt tusen gånger värre. Nu har jag uppehåll från mitt gråtande. Känns dock som det här är den värsta dan i mitt liv & jag är så hungrig och ynklig. Skönt att gå till vårdcentralen sen i oväder och när allt känns botten.
Wehehehej, vilken underbar dag! Enda som är bra är att jag slapp skolan, muhaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0