YOUR'E IN TROUBLE

Ja, en viss person har satt sig i knipa. Nasty little whoooore! Samtidigt älskar jag att vara såhär vansinnig, payback is a bitch, jag kommer göra ditt liv en aning svårare. MUHAHA, liiid kvinna LIIIIIIIIIIIIIIIIIID! Jag har alltid haft makten och kommer alltid ha din lilla omogna, sneaky little dead women? Or halfdead? Braindead? Knäcker dig så hjärnan slutar fungera? Inte bokstavligt, men nearly.. MUHAHAHHAHAHA IM SO EVIL AND YOURE SO UNKNOWING, vilket kommer ändras.. Om en snarframtid. Oh, ojdå din livvakt fungerar inte längre, im prepared!

Nog om dig din lilla hora, Niklas Kirjavainen är miin:)o mikkis..
Påtal om M så funderar jag på att gå dit, Jim badar ändå i 10 000 år. BOOOORING. Jul i morn, great. Wheres the christmas spirit? Anyone? Anyone?????

Får leta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0