Tillägnat Jim Glenn André Karlsson

Jag älskar dig du konstige som håller på med nått konstigt nu...
Fattar inte att du står ut med mig nu jaa, och det är jag allvarlig med. Jag vill att du ska veta att jag lovar och svär på att du är den bästa pojkvännen som finns. När jag ser mig om på alla andra hittar jag alltid nått som jag aldrig skulle stå ut med och inget av det har såklart du:)
Du är så himla underbar, och så fruktansvärt go och omtänksam. & det bästa med dig är att du inte klandrar mig och låter mina cpskadade stunder bara försvinna, ist för alla andra idioter som ska hålla på och ta åt sig och bara göra saken värre.
Kan inte riktigt beskriva, men allt du gör är så himla fint.. Finns ingen som har behandlat mig så bra som du gör älskling. Om man väljer bort dig äre ju fel i huvve på en, vem vill gå miste om en så fin personlighet? & ett så SNYGGT UTSEENDE?!? Du är så himla snygg å så jag nästan dör. Allt, du på helt seriöst, lyyser. Ditt underbart fina hår och dina fina ögon och din fina kropp och sist men inte minst dina såååååååååååå fina tatueringar som jag smälter för. & du har alltid en sån fin gyllenbrun färg på bästa magen bara för att du är en TATTARJÄVEL!!!
Men nu orkar jag inte sitta o va stressad av att du ser på mig hela tiden, så lägger ned men det här var inte ens en hundrasekunds del av all tid i hela världen vad jag känner för dig.
JAG, ISABEL DENISE PALOKANGAS ÄLSKAR DIG, JIM GLENN ANDRÉ KARLSSON MEST OCH VÄRDERAR DIG OCH HÅLLER DIG HÖGST PÅ JORDEN. LAVOLAVO ;)

Till alla som en gång varit nörd och som sedan börjar på gymnasiet och tror att dom inte är nördar längre och tänker " ååå här vet ingen vilken nörd jag är egentligen så här kan ja börja om på nytt o bli en cool " till er alla idioter vill jag bara säga TYVÄRR, för vi från förr kommmer alltid veta vem du var... vi vet. Och du kommer föralltid förbli en nörd.
synn va? haha offer. sj har man alltid varit häftig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0