Nobody knows

Måndag. Just kommit till skolan, fick i alla fall åka bil..
Äre helg snart? Låt veckan gå fort, och nästa så jag kan ta mitt efterlängtade jullov sen. Gud, vad skönt det ska bli.

Igår var jag, älskling och Lillian på bio. Luftslottet som sprängdes gällde, men äre nån som kan tala om varför den heter så? Fattar inte..

Innan jag avslutar måste jag säga att jag älskar Jim mest i hela världen och vill och skulle aldrig klara leva utan dig. Du är mitt allt hjärtat!!

Tandläkarhelvetet idag igen, hej sömnlösa nätter nu! SKÖNT (Y)

blläääbläääääääääääää

Kommentarer
Postat av: jim

va go du är gumman ja älskar dig oxå mest i hela världen gumman min lavvvvo lavvvvo<3

2009-12-13 @ 22:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0