MEN TJENNA, hatar rubrikhelveten

HELLO. I am tired, as usual. Är såå trött påt. Igår hyrde vi film, kämpade tappert med att hålla mig vaken men tvärslocknade redan vid nio tiden. Det är sjukt.

Ska försöka berätta vad jag gjort de senaste dagarna, minns inte vad jag bloggat om och icke så får se hur det går.

Man kan säga att jag tog jullov i måndags, efter den där filmen nivet? OOOOVÄRT. Har varit sjuk så har inte kunnat gått till skolan..
I alla fall så har vi inte befunnit oss hemma så himla mycket. Här om dagen var vi i stan exempelvis, och ja just det var vi igår också och åkte sedan till Värmskog och firade Jims pappa Jimmy. Dan innan det sov vi i Värmskog och idag har vi varit i Charlottenberg. Är inge shoppingsugen nu konstigt nog, :S Men känner verkligen inte bara för att gå in i någon affär, nån konstigt psykos jag fått. Men i alla fall så fick jag med mig ett par skor hem, som jag hittade på barnavdelningen med strl. 35. Det är så himla onödigt att ha storlekar om alla ändå är olika. Nu har jag skor mellan 35 & 38, det är madness. Det är som om alla klockor i hela världen skulle gå olika, hur stor är vitsen?

Vad mer har hänt denna veckan? Känns som jag gjort så mycket, men ändå så lika saker så känns som de gått jättefort men ändå minns jag ingenting. Har i alla fall varit hemma så lite så jag knappt hunnit träffa M nånting. I morn hoppas jag i alla fall på det. Ska försöka på mig en helriktig storstädning i morgon + även lite tvätt kanske, för sen på söndag, den 4;de anvent åker julgranen upp. Längtar sååå!

MMMMMMMMM, nu kom Jim in den lilla rökarn så ska, jaaa just det väntar en vitlöksbagge i ugnen på mig, JAAAAAAAAAAAAAAAAM! Fet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0