Kung

Idag har jag varit så jävla bra och idag är jag lyckligare än alla andra dagar.
Idag har jag hunnit med:
Varit ute och gått med Frida&Stella, träffat Mikkis.
Lagat mat, diskat (for the last time), tagit ned julgrejorna och gjort det som vanligt igen, fast liite bättre.
Torkat, dammat, dammsugigt, skurat heeeela lägenheten medans min sjuka älskling sov.
Inpregnerat 8 (!) par skor. Tände alla ljus hela lägenheten, mamma och Henrik kom hit och fixade diskmaskinen så nu står den på och jag njuuuuter ihjäl mig! Muhaha.
Nu håller jag även på att tvätta så nu ska jag gå ned och hänga tvätt sen ska vi ta oss en promenad och ett bad och sen börjar hockeyn!
Myyys dag!!!!!!!!!! Wiie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0