Intferltistcstcks.

Idag ringde klockan 08:00, då gick vi upp. Vid nio åkte Jim iväg på sin kurs och jag vandrade iväg till Mikkis och tillsammans gick vi bort och gymmade en stund. Sen lånade hon solariet av mig och nu sitter jag här själv och vill spela Buzz och saknar Jim. OCH HAR TRÅKIGT. Så, har letat upp massvis med frågor jag ska svara på nu, hehe.

JUST DE, HITTADE MIN ÄLSKADE RING IMORSE :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vet du vem Isabel Palokangas är?
- Oj, en fråga om mig. Ja, det vet jag. Det är jag!!!

Skulle du vilja vara längre?
- Ja!

Skulle du vilja väga mer?
- Eh, nej. Räcker så!

Skulle du bli ledsen om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Eh a? Dummaste fråga jag hört.

Kan dina föräldrar lita på dig?
- Ja, jag är en ärlig människa.

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
- Tror jag nog inte..

Kan dina vänner lita på dig?
- Självklart!!!!!!!

Kan du tänka dig att pierca naveln?
- Ja, ska det så småning om.

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
- Beror på vad det är för affär daaaa.

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
- Ja tyvärr.      "Ja, jag är en ärlig männsiska"

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
- Mamma har sagt det, pappa har bara skrivit det. Vad jag minns iaf.

Har du ett syskon?
- Nej, tre solstrålar :)

Har dina föräldrar ljugit för dig?
- Probably.

Vem är din bäste vän?
- Mikkis! &såklart Emma som alltid har varit och kommer alltid förbli.

Vem älskar du?
- Jim, mina vänner&familj.

Vem pratade du senast i telefon med?
- Becka :)

Vem har du en liten crush i?
- Liten? En STOR i Jim.

Vem är snyggast i världen?
- JIM!!!!!!!!!!!

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
- Till mina nära&kära. Eller kanske till Jim för då fick jag tillbaka den :D MUHAHA!

Vem är din bästa kompis?
Det har inte ändrats sen sist du frågade!!!!!!!!!!!

Vem vill du prata med?
- Vem som helst, är så jävla ensam nu.

Vem sov du med senast?
- Älskling! <3

Vem såg du full senast?
- Fullaste ever,- EMMA HARTIN.

Vem vet allt om dig?
- Ingen.

Vem kysste du senast?
- Hemlis....

SKÖJJJJA!!!!!!!!!!!!! JIM GLENN ANDRÈ OFC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Vem kan berätta allt för dig?
- Alla som öppnar sig för mig.

Vem kan du berätta allt för?
- Linn.

Vem hatar du?
- Ja, fyfan säger ja.

Har du gjort en snöängel i år? 
- Troru d elr? :S 

När låg du senast på sjukhus?
- När kungen kom till världen!

 Har en dröm gått i uppfyllelse?
- Säkert.

Första sporten du gick på?
- Gymnastik??????

Vad längtar du mest till just nu?
- Nått helriktigt!

Har du haft vattkoppor?
- Ja, när jag var litten. Lucky me!

Vad drömde du inatt?
- Minns faktiskt inte, har sånna jävla psykos drömmar på nätterna annars. Tur att jag ej minns.

Vad åt du senast?
- Palle Kuling (L)

Är du mörkrädd?
- Ja, jag är nog det.

Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
- Nej.

Vill du bli president?
- Är jag inte det redan? Oj..

Vilket land vill du åka till?
- Spelar ingen roll, bara nånstans var det är varmt!!!

Vad var det senaste som fick dig att skratta?
- Nått M sa elr gjorde i guess :D

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
- Ja, det har blivit så liksom..

Har du sett din bästa vän gråta?
- Eh, ja? Vad är man annars för vänner? Ska man inte dela allt, så säg?

Har du fått någon komplimang idag?
- Nej, för jag är så jävla ful och mobbad :''(

Har du varit med i en rättegång?
- Nej, men ska snart! Ska bli sååååååååå kul :)

Är du polare med grannarna?
- Not really.. Den ena hatar jag, den andra är 900 år, den ena har jag aldrig sett och dom andra är original.

Varifrån är din mamma?
- Född i Sverige men är chilensk och finsk.

Varifrån är din pappa?
- Finland.

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
- Till Karlstad xD

Har du haft en stalker?
- Ja, va tror ni med mitt kändisskap?!

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
- PEDOFILJÄVEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har du varit utomlands?
- Ja. Ge mig nu!!!!!!!!!!!!!!

Har du sett din bästa vän naken?
- Säkerligen.

Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
- Inget, har inte ens vart på nått.

Var är dina syskon just nu?
- Hemma i Liljedal I guess.

Vad är ditt fullständiga namn?
- Isabelle Linnea Palokangas Karlström.

Har du någon tatuering?
- Nej, tyvärr inte.

Vad är din längd?
- 1,80.

Vad har du för skostorlek?
- Ja, fråg mig? Mellan 35 & 37. 

Vilket shampoo använder du?
- Nått som mormor köper hos frisören :)

Vilken parfym använder du?
- Vaniljparfymer och någon Puma for now.

Vad hette den senaste film du hyrde?
- Year 0.

Vem ringde du senast?
- Mamma, tror jag..?

När åt hela din familj tillsammans?
- 11/12 år sedan (y)

Vad har du gjort idag?
- Gymmat och varit med Mikkis.

Vem är den senaste kändisen du tog på?
- Säkert (L) Pölsa (L)

Vad ska du göra efter det här?
- Gå ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0