In love with..

. Jim and mitt hem. Jag är helt besatt och speciellt när nya saker tillkommer. Jag triiivs såååå mke här, allt är så fint och mysigt hela tiden och jag delar ju hemmet med min bästaste pojkvän.
Trivs kanske liite för mycket, rör mig knappt utan för dörren här. Ska försöka bättra på det men, tror mycket har med att göra att för första gången på 11-12 år har jag ett fast hem. Ni som ej varit där vet ej, så yttra er ej!!!!!!!!!!!!!

Idag har vi varit i stan ännu en gång. Vid tillfälle ska jag räkna ihop vad mycket pengar jag vi spenderat nu i mellandagarna. Idag fick vi med oss ljus, ett lackbord, en fotölj, (L)GALGAR(L), en skorstensfri - spis, (som Jim nu nöjt sitter o ser på:)) matta och blää orkar inge mer nu. Nu vet ni.

& till det värsta som hänt!!!!!!! Idag tappat jag min senaste, störstaste och dyraste ring. Jag vill dööö, ni fattar inte tomheten.. Allt guld betyder så mke för mig, och så även den. Usch, vill inte ens prata om det. Men jag har en plan! muhaha, hope it workes out.

Sen så har vi även hälsat på min kära fader o co. Så, nu ska jag pussa på min älskling.

Kommentarer
Postat av: P

Neeej har du tappat ringen den som va så fin :(

2009-12-30 @ 11:52:24
Postat av: B

Nej, har hittat den nu :D

2009-12-30 @ 14:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0