I WON I WON I WON I WON :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

HEHEHEHEJ! GUESS WHAT??? Har varit butter över att jag aldrig vunnit nått i hela mitt liv, aldrig aldrig aldrig och mycket riktigt har jag varit sur för det hela veckan... I morse så bad mig mamma skicka ett sms till en tävling men vi glömde nr så sket i det, men senare skrev hon nr till mig så skickade iväg det 100 timmar senare.. Men sen får jag ett samtal av Karlstads nya radio och har vunnit 2 biljetter till Färjestad - Skellefteå i morn! WOO :D

Annars har dagen varit jobbig, inte för lektionerna för har inte varit på en enda men mina klasskompisar har råkat ut för mycket och trot eller ej men jag har en stark empati känsla, är precis som om dessa saker hänt mig själv..Usch.

Aja, hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0