Fredag

Nu är helgen här! Faktum är att jag tog den redan igår. Efter jag slutat sprang jag in på Bergvik och köpte en julklapp åt älsklingen min, och guess what? Det var 21 dagar öppetköp=på julafton var sista dagen så jag fick ge den i förskott. Så glad han blev, värsta jag sett. Det gjorde mig så lycklig :) När vi ätit åkte vi till stan igen, fick mig ett par skor som kom åkande från Lidköping och köpte mig även en tröja och en liten till julklapp. Efter vi var klara i Karlstad åkte vi till Värmskog och åt lite och sen gick jag och Ela ut och red. Det var kallt och mörkt. Jim fick köra bakom oss och lysa upp vägen åt oss, roligt. HEHE..

Sen åkte vi hem och la oss och sov ända tills klockan kvart över nio idag, älskling sket i jobbet idag så idag har han kunnat vara hemma med mig :) Precis efter vi vaknat gick jag ut och gick i ca en timme och när jag kom tillbaka hade Jim varit och handlat allt för i helgen, go då.. Så åt vi frukost, solade, duschade och nu sitter jag här insmord och kletig som satan och lyssnar på sådandär musik som jag i början av mitt & Jims förhållande tyckte var as skum.. Haha, men man vänjer sig. Lite för mke kanske! :D

Ska strax börja göra mig i ordning jag också som Jimma redan har påbörjat och sen får vi se vad som sker idag!
I morgon kommer mormor och jag tänkte ha en pytteliten räksmörgås som förrätt och sedan i repris det hemmalagade moset, köttbullarna & såsen. Wich me luck!

Trevlig helg, hejdååå köttfärssååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0