Detta fält måste fyllas i

va äre för fel på alla människor som finns i hela världen??????????????????????????? finns det en enda normal? helt seriöst.. jag orkar inte med alla falsketer varenda jävla dag, det är bara lögner hit och dit över allt.!!!!!!!!!!!! det är ju feeel på er, allihhoppp. är jag den enda människan som växte upp till normer och värderingar som ligger högre än mongolidstrecket????????????????????????????????????????????????? äre bara jag som kan skilja på rätt och fel och fatta att ljuga och falska sig varenda dag är fel? att hålla på hit o dit och att älska bråk och att ljuga sig egenom livet för att få lite spänning? ärligt. från säger mig er allihopp, vill inte ha nått med nån att göra. ska dö ensam, ensam ensam ensam, och det ska bli så jävla gött. då levde ja lyckligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0