BLÄÄÄ

Gick upp mot alla förväntningar imorse, var så trött. Tänkte att jag hellre hoppar från balkongen än att gå upp, det var sååå jobbigt. Men jag gjordet, och åkte till skolan för att kolla på en film och sen åka hem. Värt, rolig skola. Enda vi gjort senaste månaden är att sett på film, såååå störande! Ah, kom hem och åt sen kom älskling och hämtade mig så åkte vi till Kristinehamn för att sedan vända trodde jag. 1 åkte vi, 5 var vi hemma! + tre bilbyten.. Det är ju helt otroligt.

Men Jim köpte i alla fall en till förtidig julklapp till mig medans jag låg och sov i bilen helt ovetande. Va söt :) Tack älsklingen min..

Träffade ju även lilla Alva, hon är ju fööör söt. :)
AH, mår kasst och tvättar så hejdå alla mina 100000000 bloggläsare. Skönt att skriva för sig själv? :s hehe, mobbad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0