Anger, once again. HEHEHEHE, FUN?!?!!?!

Igår var jag så ledsen för att jag skulle gå upp kl 6 igen. Patrizia klarar göra sig iordning på ca. 20 min så tänkte om jag sover till 06:10 och skyndar mig lite hinner jag. Nej, stressar ihjäl mig och blir sen, hann dock med bussen.
Kom till skolan strax efter kl åtta, och guess what. Vi började vår riktiga lektion kl halv två!!!!!!!!!!!!! GÖTT!!!!!!!! Var i aulan kl 9 och hälsade sydafrikanerna välkommna. Skolan lyckades jävligt bra med att skämma ut folk må jag säga, grattis grattis ni lyckades.

Så, har pluggat och allting är färdigt. Så nu ska jag bara njuta av sällskap av M och snart kommer väl min pojkvän.
Imorn tar jag helg, muha. SKÖNNNNNNNNNNT.
hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0